Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/622
Назва: Прогностична екстраполяція основних тенденцій і перспектив професійного вдосконалення викладача вищої школи
Інші назви: Prognostic extrapolation of major trends and prospects of professional development of a teacher of a higher school
Автори: Пинзеник, Олена Мафтеївна
Ключові слова: професійна майстерність, вдосконалення викладача вищого педагогічного навчального закладу, прогностична інформація, професійне зростання
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Пинзеник, О. М. Прогностична екстраполяція основних тенденцій і перспектив професійного вдосконалення викладача вищої школи [Текст] / О. М. Пинзеник // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 151–153. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 153 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми розвитку професій- ної майстерності викладача вищого педагогічного навчаль- ного закладу в контексті модернізації системи освіти в Укра- їні. Окреслено коло протиріч, що стримують реформування вищої освіти. Розглянуто соціальне замовлення на розвиток професійного вдосконалення викладача вищого педагогічно- го навчального закладу як багатофакторний складний про- цес. Визначено значимість для подальшого вдосконалення роботи вищої педагогічної школи, розвитку професійної май- стерності викладачів. Ключові слова: професійна майстерність, вдосконален- ня викладача вищого педагогічного навчального закладу, про- гностична інформація, професійне зростання.
Опис: The author of the article has considered the issue of development of professional mastery of a teacher the higher pedagogical educational establishment in the context of modernization the system of education in Ukraine. The range of contradictions, which restrain the reform of hinder education have been identified. The social order of the professional development evolution of teacher of the higher pedagogical educational institution is considered in the article as complex multivariate process. The significance for the further improvement of the work of high pedagogical school, the development of teachers professional skills are determined. Keywords: professional skills, prognosticating information, professional growth, improvement of the teacher of higher educational pedagogical institutions.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/622
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.