Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрієвський, Борис Макійович-
dc.date.accessioned2016-01-26T08:30:18Z-
dc.date.available2016-01-26T08:30:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationАндрієвський, Б. М. Прогностичність як критерій ефективності педагогічних технологій / Б. М. Андрієвський // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 9–11. – Бібліогр.: с. 11 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6255-
dc.description.abstractУ статті розкрито прогностичні аспекти сучасних освітньо-педагогічних технологій. Охарактеризовано методи передбачення розвитку та вдосконалення національної освіти в умовах інтеграції в Європейський освітній простір. Ключові слова: педагогічні технології, прогнозування, методи наукового передбачення.uk
dc.description.abstractThe article deals with mechanisms of prognostic modern educational technologies. Characterizes the prediction methods of educational institutions of education. Keywords: educational technology, forecasting, methods of scientific predictions.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectметоди наукового передбаченняuk
dc.titleПрогностичність як критерій ефективності педагогічних технологійuk
dc.title.alternativePrognosticity as a criterium of effective pedagogic technologiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.