Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6255
Назва: Прогностичність як критерій ефективності педагогічних технологій
Інші назви: Prognosticity as a criterium of effective pedagogic technologies
Автори: Андрієвський, Борис Макійович
Ключові слова: педагогічні технології, прогнозування, методи наукового передбачення
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Андрієвський, Б. М. Прогностичність як критерій ефективності педагогічних технологій / Б. М. Андрієвський // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 9–11. – Бібліогр.: с. 11 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито прогностичні аспекти сучасних освітньо-педагогічних технологій. Охарактеризовано методи передбачення розвитку та вдосконалення національної освіти в умовах інтеграції в Європейський освітній простір. Ключові слова: педагогічні технології, прогнозування, методи наукового передбачення.
The article deals with mechanisms of prognostic modern educational technologies. Characterizes the prediction methods of educational institutions of education. Keywords: educational technology, forecasting, methods of scientific predictions.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6255
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.