Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6255
Название: Прогностичність як критерій ефективності педагогічних технологій
Другие названия: Prognosticity as a criterium of effective pedagogic technologies
Авторы: Андрієвський, Борис Макійович
Ключевые слова: педагогічні технології, прогнозування, методи наукового передбачення
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Андрієвський, Б. М. Прогностичність як критерій ефективності педагогічних технологій / Б. М. Андрієвський // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 9–11. – Бібліогр.: с. 11 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито прогностичні аспекти сучасних освітньо-педагогічних технологій. Охарактеризовано методи передбачення розвитку та вдосконалення національної освіти в умовах інтеграції в Європейський освітній простір. Ключові слова: педагогічні технології, прогнозування, методи наукового передбачення.
The article deals with mechanisms of prognostic modern educational technologies. Characterizes the prediction methods of educational institutions of education. Keywords: educational technology, forecasting, methods of scientific predictions.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6255
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРОГНОСТИЧНІСТЬ ЯК КРИТЕРІЙ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.pdf194.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.