Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6255
Title: Прогностичність як критерій ефективності педагогічних технологій
Other Titles: Prognosticity as a criterium of effective pedagogic technologies
Authors: Андрієвський, Борис Макійович
Keywords: педагогічні технології, прогнозування, методи наукового передбачення
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Андрієвський, Б. М. Прогностичність як критерій ефективності педагогічних технологій / Б. М. Андрієвський // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 9–11. – Бібліогр.: с. 11 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито прогностичні аспекти сучасних освітньо-педагогічних технологій. Охарактеризовано методи передбачення розвитку та вдосконалення національної освіти в умовах інтеграції в Європейський освітній простір. Ключові слова: педагогічні технології, прогнозування, методи наукового передбачення.
The article deals with mechanisms of prognostic modern educational technologies. Characterizes the prediction methods of educational institutions of education. Keywords: educational technology, forecasting, methods of scientific predictions.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6255
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.