Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6258
Title: | Технічне мислення, як складова професійного мислення майбутнього вчителя технологій |
Other Titles: | Technical thinking as a component of professional thinking of a future teacher of technologies |
Authors: | Білосевич, Іван Анатолійович |
Keywords: | професійна підготовка вчителя технологій, професійне мислення, розвиток технічного мислення |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | Білосевич, І. А. Технічне мислення, як складова професійного мислення майбутнього вчителя технологій / І. А. Білосевич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 16–18. – Бібліогр.: с. 18 (9 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | Обґрунтовано значимість розвитку технічного мислення вчителя технологій в умовах його професійної підготовки. Виявлено особливості професійного мислення педагога. Обґрунтовано необхідність розвитку педагогічного мислення, а також технічного, як спеціального для предметної галузі.
Ключові слова: професійна підготовка вчителя технологій, професійне мислення, розвиток технічного мислення. Meaningfulness of development of technical thought of a teacher of technologies has been grounded in the conditions of professional training. Keywords: professional training of teacher of technologies, professional thought, development of technical thought. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6258 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТЕХНІЧНЕ МИСЛЕННЯ, ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ.pdf | 183.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.