Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6261
Title: Формування професійної компетентності майбутнього вчителя на основі міжпредметних зв’язків
Other Titles: Formation of professional competency of a future teacher on the basis of inter-subject connections
Authors: Василинка, Марія Іванівна
Keywords: професійна компетентність, міжпредметні зв’язки, інтеграція
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Василинка, М. І. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя на основі міжпредметних зв’язків / М. І. Василинка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 24–26. – Бібліогр.: с. 26 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті аналізуються теоретичні аспекти формування професійної компетентності майбутнього вчителя на основі міжпредметних зв’язків. Доводиться, що використання міжпредметних зв’язків є одним з найбільш доступних резервів цілісного вдосконалення навчально-виховного процесу у ВНЗ. Ключові слова: професійна компетентність, міжпредметні зв’язки, інтеграція.
The article examines the theoretical aspects of professional competence of future teachers on the basis of inter-subject relations. It was found that the use of inter-subject relations is one of the most accessible reserve of scholistic improvement of educational process in universities. Keywords: professional competence, cross-curricular approach, integration
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6261
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.