Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6261
Title: | Формування професійної компетентності майбутнього вчителя на основі міжпредметних зв’язків |
Other Titles: | Formation of professional competency of a future teacher on the basis of inter-subject connections |
Authors: | Василинка, Марія Іванівна |
Keywords: | професійна компетентність, міжпредметні зв’язки, інтеграція |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | Василинка, М. І. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя на основі міжпредметних зв’язків / М. І. Василинка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 24–26. – Бібліогр.: с. 26 (5 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В статті аналізуються теоретичні аспекти формування професійної компетентності майбутнього вчителя на основі міжпредметних зв’язків. Доводиться, що використання міжпредметних зв’язків є одним з найбільш доступних резервів цілісного вдосконалення навчально-виховного процесу у ВНЗ.
Ключові слова: професійна компетентність, міжпредметні зв’язки, інтеграція. The article examines the theoretical aspects of professional competence of future teachers on the basis of inter-subject relations. It was found that the use of inter-subject relations is one of the most accessible reserve of scholistic improvement of educational process in universities. Keywords: professional competence, cross-curricular approach, integration |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6261 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ.pdf | 183.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.