Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлебена, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-01-26T12:48:05Z-
dc.date.available2016-01-26T12:48:05Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГлебена, Т. О. Історико-теоретичний дискурс до феномену обдарованості / Т. О. Глебена // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 37–39. – Бібліогр.: с. 38–39 (19 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6266-
dc.description.abstractУ статті аналізується історія філософського осмислення феномену обдарованості, проводиться історичний екскурс виявлення обдарованості особи, розкривається її суть і типологія. Ключові слова: обдарована дитина, здібності, виховання.uk
dc.description.abstractThe history of philosophical judgement of a phenomenon of endowments is analyzed in this article, there is historical digression of exposure of gift of personality, exposes its essence and typology. Keywords: gifted children, abilities, upbringing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectобдарована дитинаuk
dc.subjectздібностіuk
dc.subjectвихованняuk
dc.titleІсторико-теоретичний дискурс до феномену обдарованостіuk
dc.title.alternativeHistorical-theoretical discussion of a giftuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНИЙ ДИСКУРС ДО ФЕНОМЕНУ ОБДАРОВАНОСТІ.pdf181.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.