Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6266
Назва: Історико-теоретичний дискурс до феномену обдарованості
Інші назви: Historical-theoretical discussion of a gift
Автори: Глебена, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: обдарована дитина, здібності, виховання
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Глебена, Т. О. Історико-теоретичний дискурс до феномену обдарованості / Т. О. Глебена // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 37–39. – Бібліогр.: с. 38–39 (19 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується історія філософського осмислення феномену обдарованості, проводиться історичний екскурс виявлення обдарованості особи, розкривається її суть і типологія. Ключові слова: обдарована дитина, здібності, виховання.
The history of philosophical judgement of a phenomenon of endowments is analyzed in this article, there is historical digression of exposure of gift of personality, exposes its essence and typology. Keywords: gifted children, abilities, upbringing.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6266
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНИЙ ДИСКУРС ДО ФЕНОМЕНУ ОБДАРОВАНОСТІ.pdf181.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.