Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6266
Название: Історико-теоретичний дискурс до феномену обдарованості
Другие названия: Historical-theoretical discussion of a gift
Авторы: Глебена, Тетяна Олександрівна
Ключевые слова: обдарована дитина, здібності, виховання
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Глебена, Т. О. Історико-теоретичний дискурс до феномену обдарованості / Т. О. Глебена // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 37–39. – Бібліогр.: с. 38–39 (19 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізується історія філософського осмислення феномену обдарованості, проводиться історичний екскурс виявлення обдарованості особи, розкривається її суть і типологія. Ключові слова: обдарована дитина, здібності, виховання.
The history of philosophical judgement of a phenomenon of endowments is analyzed in this article, there is historical digression of exposure of gift of personality, exposes its essence and typology. Keywords: gifted children, abilities, upbringing.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6266
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНИЙ ДИСКУРС ДО ФЕНОМЕНУ ОБДАРОВАНОСТІ.pdf181.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.