Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62907
Title: | Тестові завдання з дисципліни «Теорія і методика формування природничо-екологічної компетентності дітей раннього та дошкільного віку»: Навчальний посібник для самостійної роботи студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта». |
Authors: | Староста, Володимир Іванович |
Keywords: | тестування, дошкільна освіта, природничо-екологічна компетентність дошкільників, технології навчання |
Issue Date: | Jun-2024 |
Publisher: | Ужгород: ДВНЗ «УжНУ» |
Citation: | Староста В.І. Тестові завдання з дисципліни «Теорія і методика формування природничо-екологічної компетентності дітей раннього та дошкільного віку»: Навчальний посібник для самостійної роботи студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта». Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2024. 63 с. |
Abstract: | Навчальний посібник містить тестові завдання з дисципліни «Теорія і методика формування природничо-екологічної компетентності дітей раннього та дошкільного віку». Обрана форма контролю результатів навчання відповідає сучасним світовим тенденціям моніторингу якості освітнього процесу у вищій школі, сприяє формуванню культури розумової праці студентів. Пропоновані тести є системою завдань, за результатами виконання яких можна здійснювати поточне й підсумкове оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти (формувальне та сумативне оцінювання) і т.п., а також посібник може бути використаний у процесі самостійної роботи. Призначений для магістрантів спеціальності 012 «Дошкільна освіта», а також для викладачів закладів вищої освіти. |
Type: | Text |
Publication type: | Методичні рекомендації |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62907 |
Appears in Collections: | Навчально - методичні видання кафедри кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2024_Староста В.І. Тестові завдання для спец. 012 ДО.pdf | 779.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.