Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63124
Название: Ключові аспекти взаємодії викладача та студента на заняттях з англійської мови професійного спрямування
Другие названия: Key aspects of teacher-student interaction in ESP classes
Авторы: Дідо, Наталія Данилівна
Канюк, Олеся Степанівна
Ключевые слова: взаємодія, іноземна мова за професійним спрямуванням, викладач, студент, комунікативні навички, навчальне середовище
Дата публикации: июн-2024
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Дідо Н.Д., Канюк О.С. Ключові аспекти взаємодії викладача та студента на заняттях з англійської мови професійного спрямування. Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць / гол. ред. М.П. Фабіан. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2024. - Випуск № 1 (25). – с. 386-398
Серия/номер: Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць. - Випуск № 1 (25);
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено важливість взаємодії між викладачем та студентом на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням у вищих навчальних закладах. Зазначається, що ця взаємодія не лише формує мовні навички, але й сприяє розвитку професійних комунікативних вмінь, необхідних для успішної кар'єри. Поряд з передачею знань вона втілює в собі й створення навчального середовища, що стимулює активну участь студентів та поглиблює їхнє розуміння англійської мови як інструменту комунікації та культурного взаєморозуміння. Підкреслено важливість адаптації методів та змісту навчання до потреб сучасного світу, який активно змінюється, та постійного удосконалення процесу взаємодії викладача і студента. Мета статті полягає у вивченні та аналізі різних аспектів цієї взаємодії з метою виявлення ключових факторів та запропонування рекомендацій для покращення процесу навчання. Дослідження використовує комплексний підхід, включаючи аналіз наукової літератури, спостереження навчального процесу та педагогічний досвід авторів. Ефективна комунікація між викладачем і студентом визначається як важливий елемент успішного навчання, що базується на принципах суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Крім того, робота вказує на важливість ролі викладача у стимулюванні емоційно-ціннісного ставлення студентів до навчання мови та відзначає необхідність практичної спрямованості навчання для ефективного опанування мовних навичок. Виокремлено та розкрито форми взаємодії викладача і студентів з точки зору форм та функцій з урахуванням ролей та цілей, які вони виконують у навчальному процесі. Робота також розглядає роль викладача в кожній формі взаємодії та наголошує на важливості його активної підтримки та організації навчального процесу для досягнення максимальної ефективності. Крім того, доведено важливість створення сприятливого навчального середовища для досягнення продуктивної взаємодії на заняттях з іноземної мови
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63124
ISSN: 2617-3921
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття_сучасні дослідження з іноз_філ.pdf336.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.