Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63124
Title: | Ключові аспекти взаємодії викладача та студента на заняттях з англійської мови професійного спрямування |
Other Titles: | Key aspects of teacher-student interaction in ESP classes |
Authors: | Дідо, Наталія Данилівна Канюк, Олеся Степанівна |
Keywords: | взаємодія, іноземна мова за професійним спрямуванням, викладач, студент, комунікативні навички, навчальне середовище |
Issue Date: | Jun-2024 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Дідо Н.Д., Канюк О.С. Ключові аспекти взаємодії викладача та студента на заняттях з англійської мови професійного спрямування. Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць / гол. ред. М.П. Фабіан. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2024. - Випуск № 1 (25). – с. 386-398 |
Series/Report no.: | Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць. - Випуск № 1 (25); |
Abstract: | У статті досліджено важливість взаємодії між викладачем та студентом на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням у вищих навчальних закладах. Зазначається, що ця взаємодія не лише формує мовні навички, але й сприяє розвитку професійних комунікативних вмінь, необхідних для успішної кар'єри. Поряд з передачею знань вона втілює в собі й створення навчального середовища, що стимулює активну участь студентів та поглиблює їхнє розуміння англійської мови як інструменту комунікації та культурного взаєморозуміння. Підкреслено важливість адаптації методів та змісту навчання до потреб сучасного світу, який активно змінюється, та постійного удосконалення процесу взаємодії викладача і студента. Мета статті полягає у вивченні та аналізі різних аспектів цієї взаємодії з метою виявлення ключових факторів та запропонування рекомендацій для покращення процесу навчання. Дослідження використовує комплексний підхід, включаючи аналіз наукової літератури, спостереження навчального процесу та педагогічний досвід авторів. Ефективна комунікація між викладачем і студентом визначається як важливий елемент успішного навчання, що базується на принципах суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Крім того, робота вказує на важливість ролі викладача у стимулюванні емоційно-ціннісного ставлення студентів до навчання мови та відзначає необхідність практичної спрямованості навчання для ефективного опанування мовних навичок. Виокремлено та розкрито форми взаємодії викладача і студентів з точки зору форм та функцій з урахуванням ролей та цілей, які вони виконують у навчальному процесі. Робота також розглядає роль викладача в кожній формі взаємодії та наголошує на важливості його активної підтримки та організації навчального процесу для досягнення максимальної ефективності. Крім того, доведено важливість створення сприятливого навчального середовища для досягнення продуктивної взаємодії на заняттях з іноземної мови |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63124 |
ISSN: | 2617-3921 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття_сучасні дослідження з іноз_філ.pdf | 336.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.