Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6320
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Опачко, Магдалина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-28T12:45:13Z | - |
dc.date.available | 2016-01-28T12:45:13Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Опачко, М. В. Психолого-педагогічні умови дидактичного проектування / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 105–107. – Бібліогр.: с. 107 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6320 | - |
dc.description.abstract | Ефективність реалізації дидактичного менеджменту у змісті методичної підготовки вчителя фізики визначається розумінням психологічних механізмів функціонування процесів, що є складовими менеджменту: проектування, організація та управління, моделювання, діагностування. В статті розкриваються психологічні особливості діяльності проектування, компонентами якого є цілепокладання, планування, структурування, прогнозування. Розкриття психологічних особливостей проектування уможливлює визначення педагогічних умов формування компетентності проектування методичної системи майбутнім учителем фізики. Ключові слова: психологічні особливості, проектування методичної системи, педагогічні умови, учитель фізики. | uk |
dc.description.abstract | The effectiveness of the implementation of the didactic content of management of methodical training of teachers of physics has been determined by understanding the psychological mechanisms of the processes that are components of management: planning, organization and management, modeling and diagnostics. The article describes the psychological characteristics of the projecting components of which are the goal-setting, planning, structuring, forecasting. Key words: psychological characteristics, the design methodology of the system, pedagogical conditions, a physics teacher. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | психологічні особливості | uk |
dc.subject | проектування методичної системи | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | учитель фізики | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні умови дидактичного проектування | uk |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical conditions of didactic projecting | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДИДАКТИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ.pdf | 211.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.