Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6320
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Опачко, Магдалина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-28T12:45:13Z | - |
dc.date.available | 2016-01-28T12:45:13Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Опачко, М. В. Психолого-педагогічні умови дидактичного проектування / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 105–107. – Бібліогр.: с. 107 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6320 | - |
dc.description.abstract | Ефективність реалізації дидактичного менеджменту у змісті методичної підготовки вчителя фізики визначається розумінням психологічних механізмів функціонування процесів, що є складовими менеджменту: проектування, організація та управління, моделювання, діагностування. В статті розкриваються психологічні особливості діяльності проектування, компонентами якого є цілепокладання, планування, структурування, прогнозування. Розкриття психологічних особливостей проектування уможливлює визначення педагогічних умов формування компетентності проектування методичної системи майбутнім учителем фізики. Ключові слова: психологічні особливості, проектування методичної системи, педагогічні умови, учитель фізики. | uk |
dc.description.abstract | The effectiveness of the implementation of the didactic content of management of methodical training of teachers of physics has been determined by understanding the psychological mechanisms of the processes that are components of management: planning, organization and management, modeling and diagnostics. The article describes the psychological characteristics of the projecting components of which are the goal-setting, planning, structuring, forecasting. Key words: psychological characteristics, the design methodology of the system, pedagogical conditions, a physics teacher. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | психологічні особливості | uk |
dc.subject | проектування методичної системи | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | учитель фізики | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні умови дидактичного проектування | uk |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical conditions of didactic projecting | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 23 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДИДАКТИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ.pdf | 211.69 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.