Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6320
Назва: Психолого-педагогічні умови дидактичного проектування
Інші назви: Psychological and pedagogical conditions of didactic projecting
Автори: Опачко, Магдалина Василівна
Ключові слова: психологічні особливості, проектування методичної системи, педагогічні умови, учитель фізики
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Опачко, М. В. Психолого-педагогічні умови дидактичного проектування / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 105–107. – Бібліогр.: с. 107 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Ефективність реалізації дидактичного менеджменту у змісті методичної підготовки вчителя фізики визначається розумінням психологічних механізмів функціонування процесів, що є складовими менеджменту: проектування, організація та управління, моделювання, діагностування. В статті розкриваються психологічні особливості діяльності проектування, компонентами якого є цілепокладання, планування, структурування, прогнозування. Розкриття психологічних особливостей проектування уможливлює визначення педагогічних умов формування компетентності проектування методичної системи майбутнім учителем фізики. Ключові слова: психологічні особливості, проектування методичної системи, педагогічні умови, учитель фізики.
The effectiveness of the implementation of the didactic content of management of methodical training of teachers of physics has been determined by understanding the psychological mechanisms of the processes that are components of management: planning, organization and management, modeling and diagnostics. The article describes the psychological characteristics of the projecting components of which are the goal-setting, planning, structuring, forecasting. Key words: psychological characteristics, the design methodology of the system, pedagogical conditions, a physics teacher.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6320
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДИДАКТИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ.pdf211.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.