Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6320
Title: Психолого-педагогічні умови дидактичного проектування
Other Titles: Psychological and pedagogical conditions of didactic projecting
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Keywords: психологічні особливості, проектування методичної системи, педагогічні умови, учитель фізики
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Опачко, М. В. Психолого-педагогічні умови дидактичного проектування / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 105–107. – Бібліогр.: с. 107 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Ефективність реалізації дидактичного менеджменту у змісті методичної підготовки вчителя фізики визначається розумінням психологічних механізмів функціонування процесів, що є складовими менеджменту: проектування, організація та управління, моделювання, діагностування. В статті розкриваються психологічні особливості діяльності проектування, компонентами якого є цілепокладання, планування, структурування, прогнозування. Розкриття психологічних особливостей проектування уможливлює визначення педагогічних умов формування компетентності проектування методичної системи майбутнім учителем фізики. Ключові слова: психологічні особливості, проектування методичної системи, педагогічні умови, учитель фізики.
The effectiveness of the implementation of the didactic content of management of methodical training of teachers of physics has been determined by understanding the psychological mechanisms of the processes that are components of management: planning, organization and management, modeling and diagnostics. The article describes the psychological characteristics of the projecting components of which are the goal-setting, planning, structuring, forecasting. Key words: psychological characteristics, the design methodology of the system, pedagogical conditions, a physics teacher.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6320
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.