Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6320
Название: Психолого-педагогічні умови дидактичного проектування
Другие названия: Psychological and pedagogical conditions of didactic projecting
Авторы: Опачко, Магдалина Василівна
Ключевые слова: психологічні особливості, проектування методичної системи, педагогічні умови, учитель фізики
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Опачко, М. В. Психолого-педагогічні умови дидактичного проектування / М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 105–107. – Бібліогр.: с. 107 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Ефективність реалізації дидактичного менеджменту у змісті методичної підготовки вчителя фізики визначається розумінням психологічних механізмів функціонування процесів, що є складовими менеджменту: проектування, організація та управління, моделювання, діагностування. В статті розкриваються психологічні особливості діяльності проектування, компонентами якого є цілепокладання, планування, структурування, прогнозування. Розкриття психологічних особливостей проектування уможливлює визначення педагогічних умов формування компетентності проектування методичної системи майбутнім учителем фізики. Ключові слова: психологічні особливості, проектування методичної системи, педагогічні умови, учитель фізики.
The effectiveness of the implementation of the didactic content of management of methodical training of teachers of physics has been determined by understanding the psychological mechanisms of the processes that are components of management: planning, organization and management, modeling and diagnostics. The article describes the psychological characteristics of the projecting components of which are the goal-setting, planning, structuring, forecasting. Key words: psychological characteristics, the design methodology of the system, pedagogical conditions, a physics teacher.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6320
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДИДАКТИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ.pdf211.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.