Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6331
Название: Роль сім’ї в педагогічній спадщині О. Духновича
Другие названия: Role of a family in the pedagogic heritage of O. Dukhnovych
Авторы: Петрус, Мар’яна Василівна
Ключевые слова: сім’я, сімейне виховання, мета і завдання, напрями, методи, засоби сімейного виховання
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Петрус, М. В. Роль сім'ї в педагогічній спадщині О.Духновича / М. В. Петрус // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 124–127. – Бібліогр.: с. 127 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається проблема творчої самореалізації українського педагога О.Духновича в аспекті сімейного виховання як першорядного в арсеналі впливу на дітей. Подаються основні засади, напрями і методика виховання дітей у сім’ї. Ключові слова: сім’я, сімейне виховання; мета і завдання, напрями, методи, засоби сімейного виховання.
The article considers the problem of creative self-realization of the Ukrainian teacher О.Духновича in the aspect of family education as a priority in the arsenal of the impact on the children. Presented the main principles, directions and methods of education in the family. Key words: family, family upbringing; the purpose and tasks, directions, methods, means of family education.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6331
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЛЬ СІМ’Ї В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ О.ДУХНОВИЧА.pdf193.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.