Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63342
Title: | Rhetoric of American online magazine article headings |
Other Titles: | Стилістичні особливості заголовків статей в американських інтернет-журналах |
Authors: | Dubytska, O. В. |
Keywords: | headlines, figures of speech, rhetoric, schemes, tropes, wordplay, заголовки, стилістичні засоби, риторика, фонетичні та синтаксичні стилістичні засоби, лексичні синтаксичні засоби, гра слів |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Dubytska, O. В. Rhetoric of American online magazine article headings / O. В. Dubytska // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 2, вип. 27. – С. 64–69. – Бібліогр.: с. 68–69 (14 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/27/part_2/12.pdf |
Series/Report no.: | Закарпатські філологічні студії; |
Abstract: | The article analyzes a sample of 105 headings of American on-line magazine articles and determines the figures of
speech used in them that create expressiveness and emotional coloring necessary to draw the reader’s attention and
arouse their interest in the published material. Being an important area of the study of a language, descriptive linguistics
envisages an objective analysis and description of how the language is used by the speech community, including in mass
media. The language of newspapers and magazines as agents of mass communication, in particular, has its distinctive
features, especially as regards emotional coloring and expressiveness. Various aspects of the newspaper style in general
and the headlines of newspaper and magazine articles in particular have been studied by a considerable number of foreign
and domestic linguists. The research, however, is topical, since the present-day newspaper style, and online magazine
article headings in particular, have not been sufficiently explored in terms of rhetoric. The semantic, structural and stylistic
features of newspaper and magazine headings are means of characterizing the newspaper style.
The object of the research is the headings of articles in popular American online magazines, namely Newsweek, Time,
National Geographic, Vice, and Psychology Today. The objectives of the study are to study the rhetorical devices used in
the headings of American online magazine articles for inferences and to explore the potential logic applied in the headings
by the authors of the said articles underlying the choice of such rhetorical strategies. In the research, we rely on the
taxonomy developed by J.H. Leigh in 1994 to study figures of speech in print ad headlines. It is a comprehensive checklist,
which distinguishes between tropes and schemes. У статті проаналізовано вибірку зі 105 заголовків статей американських інтернет-журналів та визначено використані в них стилістичні засоби, які додають їм експресивності та емоційного забарвлення, необхідних для того, щоб привернути увагу читача та викликати його інтерес до опублікованого матеріалу. Будучи важливою галуззю вивчення мови, дескриптивна лінгвістика передбачає об’єктивний аналіз і опис того, як мова використовується мовленнєвою спільнотою, в тому числі в засобах масової інформації. Мова газет і журналів як засобів масової комунікації має свої особливості, серед яких – емоційне забарвлення та експресивність. Різноманітні аспекти газетного стилю в цілому і заголовків газетних і журнальних статей зокрема досліджувалися багатьма зарубіжними і вітчизняними лінгвістами. Незважаючи на це, дане дослідження актуальне, оскільки сучасний газетний стиль, зокрема заголовки статей в інтернет-журналах, недостатньо вивчені з точки зору риторики. Семантичні та структурно-стилістичні особливості заголовків газет і журналів – важливі засоби характеристики газетного стилю. Об’єкт даного дослідження – заголовки статей популярних американських інтернет-журналів, а саме «Newsweek », «Time», «National Geographic», «Vice» та «Psychology Today». Завдання даного дослідження – дослідити стилістичні засоби, які використовуються в заголовках статей американських онлайн-журналів, зробити висновки щодо їх вживання, а також дослідити потенційну логіку, застосовану авторами згаданих статей при виборі риторичних стратегій для формулювання їх заголовків. У дослідженні ми використали таксономію, розроблену Дж. Лі у 1994 році для вивчення стилістичних засобів, вжитих у заголовках друкованих рекламних оголошень, оскільки вона містить детальний поділ всіх стилістичних засобів на лексичні, фонетичні та синтаксичні, що відповідає меті даного дослідження. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63342 |
ISSN: | 2663-4899 |
Appears in Collections: | Закарпатські філологічні студії Випуск 27 Том 2 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
RHETORIC OF AMERICAN ONLINE MAGAZINE ARTICLE HEADINGS.pdf | 444.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.