Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63342
Title: Rhetoric of American online magazine article headings
Other Titles: Стилістичні особливості заголовків статей в американських інтернет-журналах
Authors: Dubytska, O. В.
Keywords: headlines, figures of speech, rhetoric, schemes, tropes, wordplay, заголовки, стилістичні засоби, риторика, фонетичні та синтаксичні стилістичні засоби, лексичні синтаксичні засоби, гра слів
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Dubytska, O. В. Rhetoric of American online magazine article headings / O. В. Dubytska // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 2, вип. 27. – С. 64–69. – Бібліогр.: с. 68–69 (14 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/27/part_2/12.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: The article analyzes a sample of 105 headings of American on-line magazine articles and determines the figures of speech used in them that create expressiveness and emotional coloring necessary to draw the reader’s attention and arouse their interest in the published material. Being an important area of the study of a language, descriptive linguistics envisages an objective analysis and description of how the language is used by the speech community, including in mass media. The language of newspapers and magazines as agents of mass communication, in particular, has its distinctive features, especially as regards emotional coloring and expressiveness. Various aspects of the newspaper style in general and the headlines of newspaper and magazine articles in particular have been studied by a considerable number of foreign and domestic linguists. The research, however, is topical, since the present-day newspaper style, and online magazine article headings in particular, have not been sufficiently explored in terms of rhetoric. The semantic, structural and stylistic features of newspaper and magazine headings are means of characterizing the newspaper style. The object of the research is the headings of articles in popular American online magazines, namely Newsweek, Time, National Geographic, Vice, and Psychology Today. The objectives of the study are to study the rhetorical devices used in the headings of American online magazine articles for inferences and to explore the potential logic applied in the headings by the authors of the said articles underlying the choice of such rhetorical strategies. In the research, we rely on the taxonomy developed by J.H. Leigh in 1994 to study figures of speech in print ad headlines. It is a comprehensive checklist, which distinguishes between tropes and schemes.
У статті проаналізовано вибірку зі 105 заголовків статей американських інтернет-журналів та визначено використані в них стилістичні засоби, які додають їм експресивності та емоційного забарвлення, необхідних для того, щоб привернути увагу читача та викликати його інтерес до опублікованого матеріалу. Будучи важливою галуззю вивчення мови, дескриптивна лінгвістика передбачає об’єктивний аналіз і опис того, як мова використовується мовленнєвою спільнотою, в тому числі в засобах масової інформації. Мова газет і журналів як засобів масової комунікації має свої особливості, серед яких – емоційне забарвлення та експресивність. Різноманітні аспекти газетного стилю в цілому і заголовків газетних і журнальних статей зокрема досліджувалися багатьма зарубіжними і вітчизняними лінгвістами. Незважаючи на це, дане дослідження актуальне, оскільки сучасний газетний стиль, зокрема заголовки статей в інтернет-журналах, недостатньо вивчені з точки зору риторики. Семантичні та структурно-стилістичні особливості заголовків газет і журналів – важливі засоби характеристики газетного стилю. Об’єкт даного дослідження – заголовки статей популярних американських інтернет-журналів, а саме «Newsweek », «Time», «National Geographic», «Vice» та «Psychology Today». Завдання даного дослідження – дослідити стилістичні засоби, які використовуються в заголовках статей американських онлайн-журналів, зробити висновки щодо їх вживання, а також дослідити потенційну логіку, застосовану авторами згаданих статей при виборі риторичних стратегій для формулювання їх заголовків. У дослідженні ми використали таксономію, розроблену Дж. Лі у 1994 році для вивчення стилістичних засобів, вжитих у заголовках друкованих рекламних оголошень, оскільки вона містить детальний поділ всіх стилістичних засобів на лексичні, фонетичні та синтаксичні, що відповідає меті даного дослідження.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63342
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 27 Том 2 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RHETORIC OF AMERICAN ONLINE MAGAZINE ARTICLE HEADINGS.pdf444.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.