Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/635
Title: Концепція творчої особистості в повістях "Музикант" Т.Шевченка та "Історія кілка в плоті" Ю.-І. Крашевського
Other Titles: Conception of creative personality in the stories "The Musician" by T.Shevchenko and "The Story of the peg in the fence" by Y.I. Krashevsky
Authors: Гребенюк, Тетяна Володимирівна
Keywords: творча особистість, маргіналізація, романтизм, романтичний герой, діонісійство, міф
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Гребенюк, Т. Концепція творчої особистості в повістях "Музикант" Т.Шевченка та "Історія кілка в плоті" Ю.-І. Крашевського [Текст] / Т. Гребенюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол. Г.В. Шумицька (голова). – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 1 (31) : (Збірник укладено за матеріалами Міжнародної наук.конференції "Т.Шевченко-володар у царстві духа"(25-26 лютого 2014 року,Ужгород) присвяч. 200-літтю від дня народження Т. Шевченка). – С. 76–78. – Бібліогр.: с. 78 (10 назв).
Series/Report no.: Філологія. Соціальні комунікації;
Abstract: У статті досліджуються особливості функціонування романтичного образу митця-маргінала в по- вістях “Музикант” Т. Шевченка та “Історія кілка в плоті” Ю.-І. Крашевського. Маргінальність героя розглядається в руслі міфопоетичного підходу до художнього твору як “вікна між сакральним та профанним світами”. Діонісійська стихія музики виступає чинником соціальної маргіналізації романтичного героя у творі Т. Шевченка й інферналізації персонажа Ю.-І. Крашевського. Ключові слова: творча особистість, маргіналізація, романтизм, романтичний герой, діонісійство, міф.
Description: The paper investigates the features of the functioning of the marginal artist’s romantic character in the stories "Musician" by T. Shevchenko and "History of the Peg in the Fence" by Y.-I. Krashevsky. Hero’s marginality is investigated in the context of the mithopoetic approach to the work of art as "a window between the sacred and the profane worlds". Dionysian element of music is considered as a factor of social exclusion of a romantic hero in the Shevchenko’s work and the character’s infernalization in the Y.-I. Krashewsky’s story. Key words: creative personality, marginalization, romanticism, romantic hero, Dionysianism, myth.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/635
Appears in Collections:Наукові вісники УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 1(31) - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.