Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/635
Назва: Концепція творчої особистості в повістях "Музикант" Т.Шевченка та "Історія кілка в плоті" Ю.-І. Крашевського
Інші назви: Conception of creative personality in the stories "The Musician" by T.Shevchenko and "The Story of the peg in the fence" by Y.I. Krashevsky
Автори: Гребенюк, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: творча особистість, маргіналізація, романтизм, романтичний герой, діонісійство, міф
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гребенюк, Т. Концепція творчої особистості в повістях "Музикант" Т.Шевченка та "Історія кілка в плоті" Ю.-І. Крашевського [Текст] / Т. Гребенюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол. Г.В. Шумицька (голова). – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 1 (31) : (Збірник укладено за матеріалами Міжнародної наук.конференції "Т.Шевченко-володар у царстві духа"(25-26 лютого 2014 року,Ужгород) присвяч. 200-літтю від дня народження Т. Шевченка). – С. 76–78. – Бібліогр.: с. 78 (10 назв).
Серія/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються особливості функціонування романтичного образу митця-маргінала в по- вістях “Музикант” Т. Шевченка та “Історія кілка в плоті” Ю.-І. Крашевського. Маргінальність героя розглядається в руслі міфопоетичного підходу до художнього твору як “вікна між сакральним та профанним світами”. Діонісійська стихія музики виступає чинником соціальної маргіналізації романтичного героя у творі Т. Шевченка й інферналізації персонажа Ю.-І. Крашевського. Ключові слова: творча особистість, маргіналізація, романтизм, романтичний герой, діонісійство, міф.
Опис: The paper investigates the features of the functioning of the marginal artist’s romantic character in the stories "Musician" by T. Shevchenko and "History of the Peg in the Fence" by Y.-I. Krashevsky. Hero’s marginality is investigated in the context of the mithopoetic approach to the work of art as "a window between the sacred and the profane worlds". Dionysian element of music is considered as a factor of social exclusion of a romantic hero in the Shevchenko’s work and the character’s infernalization in the Y.-I. Krashewsky’s story. Key words: creative personality, marginalization, romanticism, romantic hero, Dionysianism, myth.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/635
Розташовується у зібраннях:Наукові вісники УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 1(31) - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.