Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63795
Назва: Аналіз використання інструментів digital-marketing у маркетинговій діяльності аптечних закладів закарпатської області
Автори: Петрівська, Лілія Василівна
Дата публікації: 20-лип-2024
Тип: Text
Тип публікації: Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63795
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів ОП Фармація

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕТРІВСЬКА ЛІЛІЯ ВАСИЛІВНА.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.