Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63961
Title: Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині і Україні: порівняльний аналіз
Authors: Стойка, Олеся Ярославівна
Issue Date: 2023
Citation: Стойка О. Я. Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині і Україні: порівняльний аналіз : монографія. Ужгород : РІК-У, 2023. 596 с.
Abstract: У монографії висвітлено результати дослідження тенденцій цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині і Україні. Цифровізація є однією із визначальних тенденцій розвитку людської цивілізації, що, зокрема, розширює доступ до освіти, безперервного навчання та професійного розвитку. У монографії розглянуто нормативно-правову базу цифровізації професійної підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині і Україні, описано організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя в даних країнах, висвітлено особливості формування цифрової грамотності вчителів у системі післядипломної освіти та особливості цифровізації підготовки вчителів до формування цифрової компетентності учнів. Визначено та класифіковано тенденції цифровізації підготовки вчителів у зазначених країнах, запропоновано рекомендації щодо цифровізації професійної підготовки вчителів в Україні з урахуванням досвіду Польщі та Угорщини. Монографія спрямована на вчителів, педагогічних працівників, науковців, студентів, керівників усіх ланок освіти, аспірантів і докторантів, усіх небайдужих до підготовки вчителів і повоєнного відновлення України.
Type: Text
Publication type: Монографія
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63961
ISBN: 978-617-8276-61-4
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nonograf.pdf3.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.