Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6424
Название: Проблема розвитку зв’язного мовлення учнів у педагогічній спадщині О.М.Біляєва
Другие названия: To the issue of development of pupil halting speech in the pedagogical heritage of A. Beliaev
Авторы: Савич, Людмила Павлівна
Ключевые слова: розвиток зв’язного мовлення, усна і писемна мова, переказ, твір
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Савич, Л. П. Проблема розвитку зв’язного мовлення учнів у педагогічній спадщині О.М. Біляєва / Л. П. Савич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 154–157. – Бібліогр.: с. 156–157 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано один із аспектів наукового доробку професора Олександра Біляєва – розвиток зв’язного мовлення учнів. Окреслено поняття розвитку зв’язного мовлення, визначено його основні напрямки роботи; розмежовано поняття усної і писемної мови, вказано на особливості їх використання. Обґрунтовано доцільність застосування методичних рекомендацій вченого щодо проведення уроків з розвитку зв’язного мовлення. Висловлено власний погляд на внесок лінгводидакта у розвиток окресленого питання. Ключові слова: розвиток зв’язного мовлення, усна і писемна мова, переказ, твір.
The author of the article has analysed one of the aspects of Alexander Beliaev scientific achievement– the development of halting speech of pupils. The conception of halting speech with its major work directions has been presented. Spoken and written speech are distinguished along with their usage characteristics. Reasonability of using scientist’s methodological recommendations concerning the lessons on halting speech development has been grounded. Also own view on contribution of lingvodidactics in development of the above mentioned issue has bеen shown. Key words: halting speech development, spoken and written speech, retelling, composition.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6424
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ.pdf234.92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.