Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6424
Назва: Проблема розвитку зв’язного мовлення учнів у педагогічній спадщині О.М.Біляєва
Інші назви: To the issue of development of pupil halting speech in the pedagogical heritage of A. Beliaev
Автори: Савич, Людмила Павлівна
Ключові слова: розвиток зв’язного мовлення, усна і писемна мова, переказ, твір
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Савич, Л. П. Проблема розвитку зв’язного мовлення учнів у педагогічній спадщині О.М. Біляєва / Л. П. Савич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 154–157. – Бібліогр.: с. 156–157 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано один із аспектів наукового доробку професора Олександра Біляєва – розвиток зв’язного мовлення учнів. Окреслено поняття розвитку зв’язного мовлення, визначено його основні напрямки роботи; розмежовано поняття усної і писемної мови, вказано на особливості їх використання. Обґрунтовано доцільність застосування методичних рекомендацій вченого щодо проведення уроків з розвитку зв’язного мовлення. Висловлено власний погляд на внесок лінгводидакта у розвиток окресленого питання. Ключові слова: розвиток зв’язного мовлення, усна і писемна мова, переказ, твір.
The author of the article has analysed one of the aspects of Alexander Beliaev scientific achievement– the development of halting speech of pupils. The conception of halting speech with its major work directions has been presented. Spoken and written speech are distinguished along with their usage characteristics. Reasonability of using scientist’s methodological recommendations concerning the lessons on halting speech development has been grounded. Also own view on contribution of lingvodidactics in development of the above mentioned issue has bеen shown. Key words: halting speech development, spoken and written speech, retelling, composition.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6424
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ.pdf234.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.