Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6441
Title: Особливості проведення музикотерапевтичних занять з молодшими школярами
Other Titles: Features of realization of the music therapy lessons with junior schoolchildren
Authors: Сорока, Ольга Вікторівна
Банкул, Лариса Дмитрівна
Keywords: музикотерапія, молодші школярі, емоційні стани
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Сорока, О. В. Особливості проведення музикотерапевтичних занять з молодшими школярами / О. В. Сорока, Л. Д. Банкул // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 174–177. – Бібліогр.: с. 177 (14 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті обгрунтовано актуальність використання музикотерапії з молодшими школярами. Представлено класифікацію дітей відповідно до дисгармонійних проявів емоційних станів. Охарактеризовано види музикотерапії: рецептивний, активний, інтегративний. Розглянуто правила проведення музикотерапевтичних занять з молодшими школярами. Ключові слова: музикотерапія, молодші школярі, емоційні стани.
The authors of the article have grounded the urgency of using the music therapy with junior schoolchildren. Classification of children has been presented in accordance with the disharmonious displays of the emotional states. The types of music therapy have been described: receptive, active, integration. Keywords: music therapy, junior schoolchildren, emotional states.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6441
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.