Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6441
Назва: Особливості проведення музикотерапевтичних занять з молодшими школярами
Інші назви: Features of realization of the music therapy lessons with junior schoolchildren
Автори: Сорока, Ольга Вікторівна
Банкул, Лариса Дмитрівна
Ключові слова: музикотерапія, молодші школярі, емоційні стани
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Сорока, О. В. Особливості проведення музикотерапевтичних занять з молодшими школярами / О. В. Сорока, Л. Д. Банкул // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 174–177. – Бібліогр.: с. 177 (14 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовано актуальність використання музикотерапії з молодшими школярами. Представлено класифікацію дітей відповідно до дисгармонійних проявів емоційних станів. Охарактеризовано види музикотерапії: рецептивний, активний, інтегративний. Розглянуто правила проведення музикотерапевтичних занять з молодшими школярами. Ключові слова: музикотерапія, молодші школярі, емоційні стани.
The authors of the article have grounded the urgency of using the music therapy with junior schoolchildren. Classification of children has been presented in accordance with the disharmonious displays of the emotional states. The types of music therapy have been described: receptive, active, integration. Keywords: music therapy, junior schoolchildren, emotional states.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6441
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ МУЗИКОТЕРАПЕВТИЧНИХ ЗАНЯТЬ.pdf194.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.