Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64486
Название: Стратегії впливу на адресата в політичних плакатах (на матеріалі німецької мови)
Другие названия: Strategies of influence on the addressee in political posters (based on the material of the German language)
Авторы: Підлужна, І. А.
Ключевые слова: політичний плакат, стратегії впливу, маніпулювання, німецька мова, дискурс, political poster, strategies of influence, manipulation, German language, discourse
Дата публикации: 2024
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Підлужна, І. А. Стратегії впливу на адресата в політичних плакатах (на матеріалі німецької мови) / І. А. Підлужна // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Т. 2, вип. 33. – С. 69–73. – Бібліогр.: с. 73 (17 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/33/part_2/14.pdf
Серия/номер: Закарпатські філологічні студії;
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено дослідженню стратегій впливу на адресата в політичних плакатах (на матеріалі німецької мови). Поєднання в політичних плакатах зображення і тексту з актуалізацією в одному жанровому вияві різних знакових систем потребує ґрунтовного аналізу в аспекті полікодовості політичного плакату та визначає актуальність дослідження. У статті розглядаються види та композиційно-смислові функції поєднань вербальних та невербальних елементів у сучасних німецьких політичних плакатах. Виділяються особливості політичного плаката; аналізуються види невербальних елементів; виокремлюються основні стратегії впливу на адресата. Дослідження проводиться з урахуванням здобутків сучасної соціолінгвістики. Матеріалом дослідження послужили політичні плакати, що використовувалися у 2010–2021 роках у межах різних передвиборних кампаній німецькими політичними партіями. Методичною основою аналізу стала контекстуально-смислова інтерпретація сучасних німецьких політичних плакатів як полімодальних текстових одиниць. Автор дійшов висновку, що взаємодія вербального ряду та супроводжуючих його невербальних елементів у структурі політичного плакату сприяє більш точній передачі авторської думки, вираженої одиницями мови, та призводить до посилення прагматичного впливу плаката. У сучасному німецькому політичному плакаті задіяно різні невербальні (візуальні) елементи, що виступають у функції засобу акцентування уваги реципієнта на лінгвокреативних елементах тексту, а також доповнення та поглиблення їх дискурсивних смислів. Невербальні візуальні елементи служать не тільки для друкарського оформлення та розмітки тексту, а й сприяють прагматичному фокусуванню, чи акцентуванню певних одиниць тексту. Різні графічні виділення, колір, підкреслення, розділові знаки, а також заміни мовних знаків знаками інших семіотичних систем органічно вплітаються у структуру політичного плаката, дозволяючи авторам посилювати, доповнювати чи переосмислювати інформацію, що передається мовними засобами, привертаючи увагу до ключових елементів політичних гасел.
The article is devoted to the study of strategies of influence on the addressee in political posters (based on the material of the German language). The synthesis of image and text in political posters with the actualization of different sign systems in one genre requires a thorough analysis in terms of political poster polycodedness and determines the relevance of the study. The article examines the types and compositional and semantic functions of combinations of verbal and non-verbal elements in contemporary German political posters. The features of the political poster are highlighted; the types of nonverbal elements present in modern political posters are analyzed; the main strategies of influence on the addressee are distinguished. The study is conducted with due regard to the achievements of modern sociolinguistics. The material of the study is political posters used in 2010–2021 as part of various election campaigns by German political parties. The methodological basis of the analysis was the contextual and semantic interpretation of modern German political posters as polymodal textual units. The author concludes that the interaction of the verbal series and accompanying non-verbal elements in the structure of a political poster contributes to a more accurate transmission of the author’s opinion expressed by language units and leads to an increase in the pragmatic impact of the poster. The modern German political poster uses various non-verbal (visual) elements that are The author concludes that the interaction of the verbal range and accompanying non-verbal elements in the structure of a political poster contributes to a more accurate transmission of the author’s opinion expressed in language units and leads to an increase in the pragmatic impact of the poster. Contemporary German political posters use various non-verbal (visual) elements that act as a means of focusing the recipient’s attention on the linguistic and creative elements of the text, as well as supplementing and deepening their discursive meanings. Non-verbal visual elements serve not only for typography and markup of the text, but also contribute to the pragmatic focus or emphasis of certain text units. Various graphic selections, colors, underlining, punctuation marks, as well as the replacement of linguistic signs with signs of other semiotic systems are organically intertwined in the structure of a political poster, allowing the authors to amplify, supplement, or rethink the information transmitted by linguistic means, and to draw attention to the key points of political slogans.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64486
ISSN: 2663-4899
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 33 Том 2 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СТРАТЕГІЇ ВПЛИВУ НА АДРЕСАТА В ПОЛІТИЧНИХ ПЛАКАТАХ.pdf339.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.