Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64577
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Галина Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-08-22T08:46:30Z-
dc.date.available2024-08-22T08:46:30Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifier.citationКіш Г.В. Подвійне бронювання як один з методів підвищення доходів готельних підприємств УжНУ// Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики: матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (24-25 квітня 2024 р.). Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2024. С. 232-236uk
dc.identifier.isbn978-617-7825-86-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64577-
dc.description.abstractПодвійне бронювання (овербукінг) – широко поширена практика, яка передбачає, що готель підтверджує бронювання кількості номерів, що перевищує його фактичну місткість. Це може здатися технічною помилкою, і в деяких ситуаціях це так і є. Однак, якщо використовувати його правильно, подвійне бронювання збільшує шанси продати більше номерів і отримати більше прибуткуuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.subjectбронюванняuk
dc.subjectготельні підприємстваuk
dc.subjectдоходиuk
dc.subjectовербукінгuk
dc.titleПОДВІЙНЕ БРОНЮВАННЯ ЯК ОДИН З МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ДОХОДІВ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник конференції 24Ужну.pdfЗбірник4.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.