Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64577
Название: ПОДВІЙНЕ БРОНЮВАННЯ ЯК ОДИН З МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ДОХОДІВ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Авторы: Кіш, Галина Вікторівна
Ключевые слова: бронювання, готельні підприємства, доходи, овербукінг
Дата публикации: апр-2024
Издательство: Вид-во УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Кіш Г.В. Подвійне бронювання як один з методів підвищення доходів готельних підприємств УжНУ// Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики: матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (24-25 квітня 2024 р.). Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2024. С. 232-236
Краткий осмотр (реферат): Подвійне бронювання (овербукінг) – широко поширена практика, яка передбачає, що готель підтверджує бронювання кількості номерів, що перевищує його фактичну місткість. Це може здатися технічною помилкою, і в деяких ситуаціях це так і є. Однак, якщо використовувати його правильно, подвійне бронювання збільшує шанси продати більше номерів і отримати більше прибутку
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64577
ISBN: 978-617-7825-86-8
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник конференції 24Ужну.pdfЗбірник4.89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.