Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64577
Title: ПОДВІЙНЕ БРОНЮВАННЯ ЯК ОДИН З МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ДОХОДІВ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Кіш, Галина Вікторівна
Keywords: бронювання, готельні підприємства, доходи, овербукінг
Issue Date: Apr-2024
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Кіш Г.В. Подвійне бронювання як один з методів підвищення доходів готельних підприємств УжНУ// Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики: матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (24-25 квітня 2024 р.). Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2024. С. 232-236
Abstract: Подвійне бронювання (овербукінг) – широко поширена практика, яка передбачає, що готель підтверджує бронювання кількості номерів, що перевищує його фактичну місткість. Це може здатися технічною помилкою, і в деяких ситуаціях це так і є. Однак, якщо використовувати його правильно, подвійне бронювання збільшує шанси продати більше номерів і отримати більше прибутку
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64577
ISBN: 978-617-7825-86-8
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник конференції 24Ужну.pdfЗбірник4.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.