Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШейдик, Кароліна Артурівна-
dc.contributor.authorСавіна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorВантюх, Олеся Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-08-27T18:35:32Z-
dc.date.available2024-08-27T18:35:32Z-
dc.date.issued2024-09-01-
dc.identifier.citationК.А. Шейдик, О. І. Савіна, О.М.Вантюх. «МАРКЕТИНГ СІЛЬСЬКО- ГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ». – Ужгород. – 2023. – 102 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64686-
dc.descriptionТаким чином, сучасний маркетинг - це особлива галузь економічної науки, яка займається вирішенням проблем раціоналізації у широкому розумінні шляхом розробки відповідного інструментарію.uk
dc.description.abstractУ зв’язку з тим, що кожна фірма, компанія діють у специфічних умовах і вирішують свої конкретні завдання система маркетингу зазнає значних змін залежно від того, де вона впроваджується. Це є однією з причин того, що в літературі досі не вироблено єдиного визначення, яке всебічно характеризувало б сутність маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherБрезаuk
dc.relation.ispartofseries;№2-
dc.subjectнавчальний посібникuk
dc.subjectмаркетинг, наукові основи організації, організаційно-економічні основи сільсько-господарської продукціїuk
dc.titleМАРКЕТИНГ СІЛЬСЬКО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇuk
dc.typeTextuk
dc.typeDatasetuk
dc.typeLearning Objectuk
dc.typeImageuk
dc.pubTypeНавчально-методичний посібникuk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри плодоовочівництва і виноградарства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навчальний посібник Маркетинг сг продукції.pdfМаркетинг, навчальний посібник2.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.