Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64686
Название: МАРКЕТИНГ СІЛЬСЬКО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
Авторы: Шейдик, Кароліна Артурівна
Савіна, Олена Іванівна
Вантюх, Олеся Михайлівна
Ключевые слова: Навчальний посібник, Маркетинг, наукові основи організації, організаційно-економічні основи сільсько-господарської продукції
Дата публикации: 1-сен-2024
Издательство: Бреза
Библиографическое описание: К.А. Шейдик, О. І. Савіна, О.М.Вантюх. «МАРКЕТИНГ СІЛЬСЬКО- ГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ». – Ужгород. – 2023. – 102 с.
Серия/номер: ;№2
Краткий осмотр (реферат): У зв’язку з тим, що кожна фірма, компанія діють у специфічних умовах і вирішують свої конкретні завдання система маркетингу зазнає значних змін залежно від того, де вона впроваджується. Це є однією з причин того, що в літературі досі не вироблено єдиного визначення, яке всебічно характеризувало б сутність маркетингу.
Описание: Таким чином, сучасний маркетинг - це особлива галузь економічної науки, яка займається вирішенням проблем раціоналізації у широкому розумінні шляхом розробки відповідного інструментарію.
Тип: Text
Dataset
Learning Object
Image
Тип публикации: Інша текстова публікація
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64686
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри плодоовочівництва і виноградарства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Навчальний посібник Маркетинг сг продукції.pdfМаркетинг, навчальний посібник2.6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.