Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64686
Title: МАРКЕТИНГ СІЛЬСЬКО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
Authors: Шейдик, Кароліна Артурівна
Савіна, Олена Іванівна
Вантюх, Олеся Михайлівна
Keywords: Навчальний посібник, Маркетинг, наукові основи організації, організаційно-економічні основи сільсько-господарської продукції
Issue Date: 1-Sep-2024
Publisher: Бреза
Citation: К.А. Шейдик, О. І. Савіна, О.М.Вантюх. «МАРКЕТИНГ СІЛЬСЬКО- ГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ». – Ужгород. – 2023. – 102 с.
Series/Report no.: ;№2
Abstract: У зв’язку з тим, що кожна фірма, компанія діють у специфічних умовах і вирішують свої конкретні завдання система маркетингу зазнає значних змін залежно від того, де вона впроваджується. Це є однією з причин того, що в літературі досі не вироблено єдиного визначення, яке всебічно характеризувало б сутність маркетингу.
Description: Таким чином, сучасний маркетинг - це особлива галузь економічної науки, яка займається вирішенням проблем раціоналізації у широкому розумінні шляхом розробки відповідного інструментарію.
Type: Text
Dataset
Learning Object
Image
Publication type: Інша текстова публікація
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64686
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри плодоовочівництва і виноградарства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Навчальний посібник Маркетинг сг продукції.pdfМаркетинг, навчальний посібник2.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.