Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64686
Назва: МАРКЕТИНГ СІЛЬСЬКО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
Автори: Шейдик, Кароліна Артурівна
Савіна, Олена Іванівна
Вантюх, Олеся Михайлівна
Ключові слова: Навчальний посібник, Маркетинг, наукові основи організації, організаційно-економічні основи сільсько-господарської продукції
Дата публікації: 1-вер-2024
Видавництво: Бреза
Бібліографічний опис: К.А. Шейдик, О. І. Савіна, О.М.Вантюх. «МАРКЕТИНГ СІЛЬСЬКО- ГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ». – Ужгород. – 2023. – 102 с.
Серія/номер: ;№2
Короткий огляд (реферат): У зв’язку з тим, що кожна фірма, компанія діють у специфічних умовах і вирішують свої конкретні завдання система маркетингу зазнає значних змін залежно від того, де вона впроваджується. Це є однією з причин того, що в літературі досі не вироблено єдиного визначення, яке всебічно характеризувало б сутність маркетингу.
Опис: Таким чином, сучасний маркетинг - це особлива галузь економічної науки, яка займається вирішенням проблем раціоналізації у широкому розумінні шляхом розробки відповідного інструментарію.
Тип: Text
Dataset
Learning Object
Image
Тип публікації: Інша текстова публікація
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64686
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри плодоовочівництва і виноградарства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навчальний посібник Маркетинг сг продукції.pdfМаркетинг, навчальний посібник2.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.