Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64713
Назва: Полезность услуг как составляющая повышения потребительской привлекательности туристического продукта
Інші назви: The usefulness of the services component of the consumer attractiveness of the tourist product
Автори: Кацемир, Я. В.
Ключові слова: полезность, потребительская полезность, потребительская привлекательность, туристический продукт, потребительские характеристики туристического продукта, utility, consumer utility, consumer appeal, tourism product, consumer characteristics of tourist product
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Кацемир, Я. В. Полезность услуг как составляющая повышения потребительской привлекательности туристического продукта / Я. В. Кацемир // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2017. – Ч. 1, вип. 12. – С. 121–124. – Бібліогр.: с. 123–124 (10 назв); рез. рос., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/29.pdf
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): В работе исследованы особенности формирования и обеспечения полезности туристического продукта. Рассмотрены основные подходы к определению сущности полезности. Выделены потребительские (осязаемые и неосязаемые) характеристики туристического продукта. Определена целесообразность ориентации хозяйственной деятельности туристических предприятий на потребительские ценности. Представлена оценка доминирующих компонентов потребительских характеристик туристского продукта, обусловливающих формирование потребительской ценности.
The paper examines the features of formation and utility providing of the tourist product. The main approaches to the definition of utility. Dedicated consumer (tangible and intangible) characteristics of tourist product. The reasonability of the orientation of the economic activity of tourism enterprises in customer value. The method of evaluating the dominant components of consumer characteristics of tourist product, contributing to the formation of consumer values.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64713
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 12 Частина 1 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОЛЕЗНОСТЬ УСЛУГ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ ПОВЫШЕНИЯ.pdf340.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.