Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64714
Title: Позитивний взаємовплив учасників зовнішнього конкурентного середовища
Other Titles: The mutual positive influence on the participants of the external competitive environment
Authors: Кір’ян, О. І.
Keywords: конкуренція, переваги конкуренції, суб’єкт ринку, підприємство, держава, споживач, постачальник, конкурентне середовище, зовнішнє середовище, competition, advantage of competitive, market agent, enterprise, government, consumer, supplier, the competitive environment, the external environment
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Кір’ян, О. І. Позитивний взаємовплив учасників зовнішнього конкурентного середовища / О. І. Кір’ян // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2017. – Ч. 1, вип. 12. – С. 124–127. – Бібліогр.: с. 127 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/30.pdf
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті проаналізовано зміст терміна «конкуренція», запропоновано своє розуміння цього терміна. Також розглянуто позитивний вплив конкуренції на учасників ринкових відносин – на державу, споживача, безпосередньо виробника та його персонал. У результаті зроблено висновки про суттєвий позитивний вплив конкуренції на стан суб’єкта ринку (виробника), вигоди від її наявності для відповідного споживача та держави загалом. У роботі розкрито зміст та обґрунтовані причини наявності цих вигод.
The article analyzes the content of the term “competition” proposed their own understanding of the term. The article also discussed the positive impact of competition on participants of market relations, namely: the state, the consumer, manufacturer and it staffs. As a result the article made conclusions about significant positive influence of competition on the market (manufacturer), the benefits of availability for the consumer and the state as a whole. The disclosed contents and the reasons of the availability of these benefits.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64714
ISSN: 2413-9971
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 12 Частина 1 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПОЗИТИВНИЙ ВЗАЄМОВПЛИВ УЧАСНИКІВ.pdf408.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.