Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64739
Назва: Cultural response tо pedagogical imports: modern language learning оn thе tertiary level in ukraine
Автори: Todorova, Natflya
Ключові слова: культурні відмінності, комунікативна компетентність,, освітні інновації, викладання іноземних мов,, культура освіти, communicative competence,, educational innovations, modern language pedagogy,, culture, cultural differences,
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ
Бібліографічний опис: Todopoba, H. Cultural response to pedagogical imports: modern language learning on the tertiary level in Ukraine / H. Todopoba, Н. Тодорова // Міжнародний науковий вісник = International scientific herald : навч.-метод. комлекс / О.М.Дюгованець. – Ужгород : УжНУ, 2015. – С. 241–251. – Бібліогр.: с. 250–251 (26 назв). – рез. англ., укр.
Серія/номер: Міжнародний науковий вісник;
Короткий огляд (реферат): Враховуючи той факт, що українські вузи активно відгукнулися на приєднання країни до Болонського процесу і що було вжито заходів, щоб впроваджувати європейські педагогічні інновації в українську вищу освіту, ця стаття аналізує культурно-зумовлені чинники, які перешкоджають впровадженню освітніх інновацій, запозичених за кордоном, у викладання іноземної мови в немовних вузах України.
Given the fact that Ukrainian universities have actively responded to the country's joining the Bologna process.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1u0fbSKtY7gk_0_Iwvias-x9XGV0ShZui/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64739
Розташовується у зібраннях:2015 / Міжнародний науковий вісник. Випуск 2(11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка.pdf1.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.