Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64909
Назва: | ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ОСВІТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ: НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ |
Інші назви: | ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ОСВІТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ: НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ |
Автори: | Корсак, Роман Володимирович |
Ключові слова: | ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА ОСВІТА, ФАХІВЦІ |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Хмельницький національний університет |
Бібліографічний опис: | Корсак Р. В. ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ОСВІТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ: НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ. Сучасні тренди, реалії і перспективи розвитку туризму та готельно-ресторанної справи: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Хмельницький – Меджибіж, 23-24 травня 2024 року). Хмельницький – Меджибіж: Хмельницький національний університет, 2024. С. 39-40. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність теми інноваційних підходів у готельно-ресторанній освіті в Європейському Союзі зумовлена швидкими змінами в індустрії гостинності та зростаючими вимогами до професійних компетенцій. Глобалізація, технологічний прогрес і пандемія COVID-19 кардинально змінили ландшафт готельно-ресторанного бізнесу, вимагаючи від фахівців нових знань і навичок. Впровадження сучасних технологій, сталих практик та міжнародних стандартів освіти дозволяє забезпечити високу якість підготовки здобувачів, що відповідає поточним і майбутнім потребам ринку. Це сприяє підвищенню конкурентоспроможності випускників, зростанню якості обслуговування та стійкому розвитку галузі в цілому. |
Опис: | Інноваційні підходи у готельно-ресторанній освіті в Європейському Союзі базуються на інтеграції сучасних технологій у навчальний процес. Однією з ключових інновацій є використання віртуальної та доповненої реальності (VR/AR) для створення інтерактивних навчальних середовищ. Здобувачі можуть віртуально подорожувати готелями та ресторанами, тренуватися в управлінні та обслуговуванні, без необхідності фізичної присутності. Це дозволяє значно покращити практичні навички, одночасно знижуючи витрати на навчальні поїздки та стажування. Використання VR/AR технологій також забезпечує можливість моделювання складних ситуацій та відпрацювання різних сценаріїв у безпечному середовищі. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64909 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Корсак Р.В. _ ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ОСВІТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ_ НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ.pdf | 261.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.