Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65023
Назва: | Формування маркетингу відносин як ключового елементу діяльності фермерських господарств України |
Інші назви: | Forming marketing relations as the key element of activities of farmers of Ukraine |
Автори: | Настевич, О. П. |
Ключові слова: | фермерське господарство, стратегія, маркетинг відносин, ринкова кон’юнктура, споживач, farm, strategy, marketing relations, market situation, consumer |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Настевич О. П. Формування маркетингу відносин як ключового елементу діяльності фермерських господарств України / О. П. Настевич // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 2, вип. 21. – С. 44–47. – Бібліогр.: с. 47 (7 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_2_2018ua/11.pdf |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | Проведено порівняльний аналіз визначення та трактувань поняття «маркетинг відносин» вітчизняними
та іноземними дослідниками. Відображено імплементацію програми «Господар» як практичного прикладу маркетингу
відносин транснаціональних компаній із фермерськими господарствами України. Обґрунтовано маркетинг відносин
як ключовий елемент у співпраці між компанією-споживачем та компанією-постачальником, за якої обидві сторони
отримують економічні вигоди. Запропоновано модель маркетингу відносин фермерських господарств України з транснаціональними компаніями, яка адаптована до реалій ринку сільськогосподарського виробництва в Україні. Reasonable marketing relations as a key element in the cooperation between the consumer company and the supplier company, in which both parties receive economic benefits. A comparative analysis of the definition and interpretation of the concept of “marketing relations” with domestic and foreign researchers was conducted. An example of the implementation of the “Master” program is presented as a practical example of the marketing of relations between multinational companies and farmers in Ukraine. The model of marketing of relations of Ukrainian farms with transnational companies adapted to the realities of the agricultural production market in Ukraine is proposed. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65023 |
ISSN: | 2413-9971 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 2 - 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН ЯК КЛЮЧОВОГО ЕЛЕМЕНТУ.pdf | 487.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.