Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65023
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНастевич, О. П.-
dc.date.accessioned2024-09-07T13:38:23Z-
dc.date.available2024-09-07T13:38:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНастевич О. П. Формування маркетингу відносин як ключового елементу діяльності фермерських господарств України / О. П. Настевич // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 2, вип. 21. – С. 44–47. – Бібліогр.: с. 47 (7 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_2_2018ua/11.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65023-
dc.description.abstractПроведено порівняльний аналіз визначення та трактувань поняття «маркетинг відносин» вітчизняними та іноземними дослідниками. Відображено імплементацію програми «Господар» як практичного прикладу маркетингу відносин транснаціональних компаній із фермерськими господарствами України. Обґрунтовано маркетинг відносин як ключовий елемент у співпраці між компанією-споживачем та компанією-постачальником, за якої обидві сторони отримують економічні вигоди. Запропоновано модель маркетингу відносин фермерських господарств України з транснаціональними компаніями, яка адаптована до реалій ринку сільськогосподарського виробництва в Україні.uk
dc.description.abstractReasonable marketing relations as a key element in the cooperation between the consumer company and the supplier company, in which both parties receive economic benefits. A comparative analysis of the definition and interpretation of the concept of “marketing relations” with domestic and foreign researchers was conducted. An example of the implementation of the “Master” program is presented as a practical example of the marketing of relations between multinational companies and farmers in Ukraine. The model of marketing of relations of Ukrainian farms with transnational companies adapted to the realities of the agricultural production market in Ukraine is proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectфермерське господарствоuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмаркетинг відносинuk
dc.subjectринкова кон’юнктураuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectfarmuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectmarketing relationsuk
dc.subjectmarket situationuk
dc.subjectconsumeruk
dc.titleФормування маркетингу відносин як ключового елементу діяльності фермерських господарств Україниuk
dc.title.alternativeForming marketing relations as the key element of activities of farmers of Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 2 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН ЯК КЛЮЧОВОГО ЕЛЕМЕНТУ.pdf487.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.