Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65023
Название: | Формування маркетингу відносин як ключового елементу діяльності фермерських господарств України |
Другие названия: | Forming marketing relations as the key element of activities of farmers of Ukraine |
Авторы: | Настевич, О. П. |
Ключевые слова: | фермерське господарство, стратегія, маркетинг відносин, ринкова кон’юнктура, споживач, farm, strategy, marketing relations, market situation, consumer |
Дата публикации: | 2018 |
Издательство: | Видавничий дім «Гельветика» |
Библиографическое описание: | Настевич О. П. Формування маркетингу відносин як ключового елементу діяльності фермерських господарств України / О. П. Настевич // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 2, вип. 21. – С. 44–47. – Бібліогр.: с. 47 (7 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_2_2018ua/11.pdf |
Серия/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Краткий осмотр (реферат): | Проведено порівняльний аналіз визначення та трактувань поняття «маркетинг відносин» вітчизняними
та іноземними дослідниками. Відображено імплементацію програми «Господар» як практичного прикладу маркетингу
відносин транснаціональних компаній із фермерськими господарствами України. Обґрунтовано маркетинг відносин
як ключовий елемент у співпраці між компанією-споживачем та компанією-постачальником, за якої обидві сторони
отримують економічні вигоди. Запропоновано модель маркетингу відносин фермерських господарств України з транснаціональними компаніями, яка адаптована до реалій ринку сільськогосподарського виробництва в Україні. Reasonable marketing relations as a key element in the cooperation between the consumer company and the supplier company, in which both parties receive economic benefits. A comparative analysis of the definition and interpretation of the concept of “marketing relations” with domestic and foreign researchers was conducted. An example of the implementation of the “Master” program is presented as a practical example of the marketing of relations between multinational companies and farmers in Ukraine. The model of marketing of relations of Ukrainian farms with transnational companies adapted to the realities of the agricultural production market in Ukraine is proposed. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65023 |
ISSN: | 2413-9971 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 2 - 2018 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН ЯК КЛЮЧОВОГО ЕЛЕМЕНТУ.pdf | 487.25 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.