Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРомат, Є. В.-
dc.contributor.authorКашпур, А. О.-
dc.contributor.authorРоманченко, Т. В.-
dc.date.accessioned2024-09-09T13:19:58Z-
dc.date.available2024-09-09T13:19:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРомат, Є. В. Моделювання репутації підприємства засобами маркетингу / Є. В. Ромат, А. О. Кашпур, Т. В. Романченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 2, вип. 21. – С. 74–78. – Бібліогр.: с. 77 (8 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_2_2018ua/16.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65064-
dc.description.abstractУ статті відображено результати моделювання, максимально наближеного до реальної поточної ринкової ситуації кризового явища та реакції реальних учасників ринку. Розглянуто ключові чинники впливу стейкхолдерів на репутацію торговельного підприємства. Запропоновано сценарії подолання кризових явищ.uk
dc.description.abstractThe article reflects results of modelling crisis and real market participants reactions, the goal was to reflect as close as possible to the current market situation in Ukraine. The key factors of the stakeholders' influence on trading enterprise reputation are considered. Proposed scenarios for overcoming crisis.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectрепутаціяuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectторговельні мережіuk
dc.subjectкризовий менеджментuk
dc.subjectreputationuk
dc.subjectcrises managementuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectretail businessuk
dc.titleМоделювання репутації підприємства засобами маркетингуuk
dc.title.alternativeModelling enterprise reputation through marketing meansuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 2 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОДЕЛЮВАННЯ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ МАРКЕТИНГУ.pdf319.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.