Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65064
Назва: Моделювання репутації підприємства засобами маркетингу
Інші назви: Modelling enterprise reputation through marketing means
Автори: Ромат, Є. В.
Кашпур, А. О.
Романченко, Т. В.
Ключові слова: репутація, маркетингова стратегія, торговельні мережі, кризовий менеджмент, reputation, crises management, marketing strategy, retail business
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Ромат, Є. В. Моделювання репутації підприємства засобами маркетингу / Є. В. Ромат, А. О. Кашпур, Т. В. Романченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 2, вип. 21. – С. 74–78. – Бібліогр.: с. 77 (8 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_2_2018ua/16.pdf
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті відображено результати моделювання, максимально наближеного до реальної поточної ринкової ситуації кризового явища та реакції реальних учасників ринку. Розглянуто ключові чинники впливу стейкхолдерів на репутацію торговельного підприємства. Запропоновано сценарії подолання кризових явищ.
The article reflects results of modelling crisis and real market participants reactions, the goal was to reflect as close as possible to the current market situation in Ukraine. The key factors of the stakeholders' influence on trading enterprise reputation are considered. Proposed scenarios for overcoming crisis.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65064
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 2 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОДЕЛЮВАННЯ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ МАРКЕТИНГУ.pdf319.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.