Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65064
Title: Моделювання репутації підприємства засобами маркетингу
Other Titles: Modelling enterprise reputation through marketing means
Authors: Ромат, Є. В.
Кашпур, А. О.
Романченко, Т. В.
Keywords: репутація, маркетингова стратегія, торговельні мережі, кризовий менеджмент, reputation, crises management, marketing strategy, retail business
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Ромат, Є. В. Моделювання репутації підприємства засобами маркетингу / Є. В. Ромат, А. О. Кашпур, Т. В. Романченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 2, вип. 21. – С. 74–78. – Бібліогр.: с. 77 (8 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_2_2018ua/16.pdf
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті відображено результати моделювання, максимально наближеного до реальної поточної ринкової ситуації кризового явища та реакції реальних учасників ринку. Розглянуто ключові чинники впливу стейкхолдерів на репутацію торговельного підприємства. Запропоновано сценарії подолання кризових явищ.
The article reflects results of modelling crisis and real market participants reactions, the goal was to reflect as close as possible to the current market situation in Ukraine. The key factors of the stakeholders' influence on trading enterprise reputation are considered. Proposed scenarios for overcoming crisis.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65064
ISSN: 2413-9971
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 2 - 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.