Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65122
Title: Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту
Other Titles: Main phases forming corporate culture of aviation transport enterprises
Authors: Шевченко, А. В.
Трухан, А. А.
Keywords: авіаційне підприємство, корпоративна культура, норми поведінки, стратегія розвитку, управління, цілі, цінності, аviation enterprise, corporate culture, behavioral policies, development strategy, management, goals, values
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Шевченко, А. В. Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту / А. В. Шевченко, А. А. Трухан // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 2, вип. 21. – С. 121–124. – Бібліогр.: с. 124 (5 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_2_2018ua/27.pdf
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті визначено мету формування корпоративної культури на підприємствах авіаційного транспорту. Досліджено механізм формування корпоративної культури. Визначено головні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту в Україні та їхні складники, а також структуровано чинники впливу на корпоративну культуру підприємств авіаційного транспорту.
The article defines the purpose of the formation of the corporate culture at the enterprises of aviation transport. The mechanism of formation of corporate culture is explored. The main phases of formation of the corporate culture of enterprises of aviation transport in Ukraine and their components are determined, as well as structured factors of influence on the corporate culture of enterprises of aviation transport.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65122
ISSN: 2413-9971
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21 Частина 2 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСНОВНІ ФАЗИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ.pdf323.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.