Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазуда, Сергій Михайлович-
dc.date.accessioned2024-09-20T07:11:19Z-
dc.date.available2024-09-20T07:11:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГазуда С.М. Особливості розвитку брендингу аграрних регіонів. Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом: збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 18 квітня 2024 р.). Ужгород: Вид-во УжНУ, 2024. С. 151–154.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65339-
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом;-
dc.titleОсобливості розвитку брендингу аграрних регіонівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
153.pdf686.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.