Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65339
Название: Особливості розвитку брендингу аграрних регіонів
Авторы: Газуда, Сергій Михайлович
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Газуда С.М. Особливості розвитку брендингу аграрних регіонів. Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом: збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 18 квітня 2024 р.). Ужгород: Вид-во УжНУ, 2024. С. 151–154.
Серия/номер: Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом;
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65339
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
153.pdf686.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.