Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65339
Назва: Особливості розвитку брендингу аграрних регіонів
Автори: Газуда, Сергій Михайлович
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Газуда С.М. Особливості розвитку брендингу аграрних регіонів. Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом: збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 18 квітня 2024 р.). Ужгород: Вид-во УжНУ, 2024. С. 151–154.
Серія/номер: Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65339
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
153.pdf686.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.