Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65547
Назва: | Взаємодія університету і благодійного фонду у формуванні міжкультурної толерантності майбутніх фахівців педагогічної сфери |
Інші назви: | Partnership of the university and charity fund in the development of intercultural tolerance of the future specialists in the field of pedagogy |
Автори: | Козубовська, Ірина Василівна Попадич, Олена Олександрівна Кулчар, Елеонора Іванівна |
Ключові слова: | multicultural society, intercultural tolerance, multicultural education, formation, pedagogical workers, полікультурне суспільство, міжкультурна толерантність, полікультурна освіта, формування, педагогічні працівники |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Козубовська І., Попадич О., Кулчар Е. Взаємодія університету з благодійним фондом в розвитку міжкультурної компетентності майбутніх педагогів. Norvegian Journal of Development of International Science. 2022. Вип. 77. Т.2. С. 23-28. |
Серія/номер: | Journal of Development of International Science; |
Короткий огляд (реферат): | This article deals with the problem of tolerant relations in multicultural society and formation of the intercultural
tolerance of pedagogical workers. It is underlined that the most modern response to the cultural diversity at
the beginning of the XX1 century became the policy of multiculturalism. Multicultural education is usually interpreted
as that one, which facilitates the formation in a person of the readiness for activities in a modern sociocultural
environment, preservation of personal identity, aspiration for respect and understanding of other cultural
communities, the ability to live in peace and harmony with representatives of various racial, ethnic, cultural, religious
groups. Multicultural education provides the formation of intercultural tolerance. Partnership of Uzhorod
National University and Charity Fund in the development of intercultural tolerance of pedagogical workers is
discussed. У статті розглядаються питання толерантних відносин у полікультурному суспільстві і формування міжкультурної толерантності фахівців педагогічної сфери. Підкреслюється, що в ХХІ столітті найбільш оптимальним відгуком на культурну різноманітність стає політика полікультурності і полікультурної освіти. Полікультурну освіту зазвичай розуміють як таку, яка дає можливість сформувати готовність інди- віда до діяльності в сучасному полікультурному середовищі, зберігаючи власну етнічну ідентичність, ро- зуміючи і поважаючи інші культури, виховати здатність жити в мирі і гармонії з представниками різних расових, культурних, релігійних груп. У процесі полікультурної освіти формується міжкультурна толера- нтність. Розглядаються особливості партнерської взаємодії Ужгородського національного університету і благодійного фонду у формуванні міжкультурної толерантності майбутніх педагогів. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65547 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23-27.pdf | 644.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.